Dutch Birding · In Memoriam: Daniël Paalvast (24 april 1987 – 24 mei 2024)
Maarten Wielstra
·
21 juni 2024 07:46
Ik kende Daniel alleen van naam. Maar zo schokkend om dit te lezen. Bijna net zo oud als ik, maar veel te jong. En een jong gezin dat hem moet missen. Wat super verdrietig. Sterkte aan alle (vogel)vrienden en nabestaanden.
Peter Lindenburg
·
21 juni 2024 10:49, gewijzigd 21 juni 2024 10:53
Wat een verdrietig nieuws en wat is dat schrikken. Ik ken Daniël van de JNM en we kwamen elkaar daarna nog heel vaak tegen op Schier, waarbij we vaak even een praatje maakten over de vogels en het eiland. Vreselijk om op zo'n jonge leeftijd uit het leven te worden weggerukt. Heel veel sterkte voor zijn familie en vrienden en ook voor jullie Tjeerd, Alwin, André-Willem en Jaap.
Menno van Duijn
·
21 juni 2024 10:51
Jos van den Berg (birdingtexel.com)
·
21 juni 2024 11:39
Vanochtend vroeg las ik dit verdrietige bericht al en het laat me moeilijk los. Ik heb Daniel niet goed gekend maar kwam hem wel met enige regelmaat tegen op Texel. De laatste keer met zijn zoontje. Een enthousiaste kerel met een vriendelijk gezicht en altijd een kort praatje. Mijn gedachten gaan uit naar zijn naaste familie en vrienden. Veel sterkte en kracht voor de komende tijd!
Max Berlijn
·
21 juni 2024 12:46
Kende hem van gezicht…37….dat hoort toch gewoon niet te gebeuren…bah bah 😞
Hans Gebuis
·
21 juni 2024 12:58
Hoewel ik Daniël niet verder kende dan van het scherm, grijpt dit verhaal me toch enorm aan.Verdriet en boosheid gaan dan hand in hand. Het is zo vreselijk oneerlijk wat deze rotziekte allemaal vernietigt. Ik wens alle familie en vrienden heel veel sterkte bij het dragen van dit verlies. Gecondoleerd.
Ed van Boheemen
·
21 juni 2024 14:30
Vincent van der Spek
·
21 juni 2024 15:54
David Uit de Weerd
·
21 juni 2024 17:48, gewijzigd 21 juni 2024 17:50
Gecondoleerd allen. Bizar om hem nooit meer in levende lijve te ontmoeten. Ik zal je Zwolse Breedbek-vondst en onze Groningse Bruine Lijster-twitch die eerste middag nooit vergeten... RIP.
Dick Pruiksma
·
21 juni 2024 20:48
Ach, wat een vreselijk nieuws...sterkte voor zijn familie en allen die hem dierbaar waren!
Leo JR Boon
·
22 juni 2024 17:04
Triest. Zo jong, veels te vroeg! Sterkte aan familie en vrienden. 🙏😪
René van Rossum
·
24 juni 2024 11:32
… hier wordt ik stil van … heel veel sterkte voor de nabestaanden !
Frank van der Meer
·
24 juni 2024 14:14
Ik kende Daniel alleen van naam, desondanks word je inderdaad heel erg stil van een dergelijk triest bericht... Veel sterkte de komende tijd!
Gerd Wichers
·
28 juni 2024 16:59, gewijzigd 28 juni 2024 17:00
Mooie sympathieke kerel! Skater ook nog; zag toe op 't asfalt van de Postweg. Voor 't laatst sprak ik m op Schier tijdens het Blauwstaartenjaar. Het jaar ervoor leverde hij een waardevolle bijdrage aan de Horus Swift met een gave riks foto's.
Welk woord is op een plek en tijd als dees te spreken? Dat er troost mag zijn voor de nabestaanden en vrienden.
Luuk Punt
·
5 augustus 2024 14:12
Daniëls partner deelt onderstaand bericht op Facebook:
"Hoi netwerk van Daniël,
Op vrijdag 24 mei is Daniël - mijn man en de papa van ons zoontje Mees - overleden. Precies een maand is hij 37 geweest. Het verdriet is groot dat zo’n mooi persoon er niet meer is, door een ongeneeslijke, onbekende en zeer agressieve tumor. Terwijl er nog zoveel toekomst hoorde te zijn. Als (schoon)zoon, broer, vriend, collega, man, maar bovenal als papa. Hoe Daniël de kanker heeft gedragen is onvoorstelbaar. Hij deed dat, zoals hij zijn hele leven leefde. Veerkrachtig, eigenzinnig, met een lichte tred en met humor. Elke dag weer die onuitwisbare glimlach op zijn gezicht. Heb je (een) herinnering(en) aan Daniël? Ik zou het heel waardevol vinden als je deze met mij wilt delen. Vooral voor Mees. Zodat hij later zal weten wie zijn papa was voor andere mensen. Alles is welkom. Dit kan naar verhalendaniel@gmail.com. Stuur je liever iets per post? Laat het mij weten, dan geef ik ons adres. Door verhalen te delen - groot en klein - houden we wie Daniël was in leven.
Lieve groet, Lian —
Aangezien het via Facebook langer duurt dan verwacht om zijn pagina om te zetten naar een herdenkingspagina, plaats ik alsnog dit bericht, hoewel de meesten op de hoogte zullen zijn. We hebben dan ook al van allerlei kanten bloemen, kaarten, appjes, brieven en bezoeken gehad. Ook toen Daniël er nog was. Die warme deden deed en doet ons zo goed. Bedankt daarvoor.
Gebruikers van het forum gaan akkoord met de forumregels.