Dutch Birding · Blog November-December 2024
Wim Wiegant
·
2 January 2025 17:50
Wat een gaaf verhaal over de P-Pieper!
Ik neem aan dat Gerjon Gelling zo ongeveer ín de Vulkaan woont...?
In ieder geval, leuke competitie, leuke winnaar, organisatoren en winnaar van harte gefeliciteerd...!
Vincent Stork
·
2 January 2025 18:03
Dank Wim, we hopen uiteraard dat jij ook mee gaat doen dit jaar!
Ezra Mandemaker
·
2 January 2025 18:08
Bedankt voor de organisatie (en de leuke blogs), mannen!
Johan Roeland
·
2 January 2025 18:55, gewijzigd 2 January 2025 18:56
Leuk om weer te lezen wat er allemaal is gezien, het was erg leuk om mee te doen! De start voor 2025 is alweer gemaakt en dit jaar ga ik voor 170 soorten, een aantal dat ik vorig jaar voor onmogelijk had gehouden, maar waar ik nu in geloof dat het kan. Dank voor de organisatie, top geregeld!
Vincent Stork
·
3 January 2025 10:29
Klasse mensen! Spread the word, ook in je eigen regio. Iedereen kan meedoen en de lat ligt waar je hem zelf legt. We verwachten eigenlijk wel een patch in de omgeving van Vaals dit jaar....
David Uit de Weerd
·
3 January 2025 12:53
Dank mannen voor het prachtige initiatief! En gefeliciteerd Gerjon! In 2025 ben ik weer van de partij, hopelijk vliegt die rammer dan wel over de patch (Monniksgier, inmiddels aanvaard, circa 300 meter van de patch grens, kwam precies uit die richting).
Robert van der Meer
·
3 January 2025 20:19
Leuk initiatief inderdaad en in mijn geval mooi te combineren met mijn gemeentejaarlijst (Woerden). Het was een mooi jaar in Woerden, met Amerikaanse Smient, Zwarte Ibis & Kleine Alk in de patch en Kleine Vliegenvanger en Kwak buiten de patch maar binnen de gemeentegrenzen. Voor wie het leuk vindt, is hier een vrij uitgebreid jaarverslag te vinden van mijn gemeentejaarlijst, inclusief soortenlijst en grootste missers.
Willem Bosma
·
8 January 2025 09:09
Bedankt voor de organisatie van dit mooie initiatief in 2024. In 2025 gaan we er vol goede moed weer tegenaan. Benieuwd wat het komende jaar in petto heeft op mijn local patch te Beetsterzwaag. Voor de liefhebber, een verslag van mijn Patchwork challenge vogeljaar 2024 Beetsterzwaag.
Gebruikers van het forum gaan akkoord met de forumregels.