Dutch Birding

Dutch Birding · Dutch Birding Vogeldag 2025

Arnoud B van den Berg

Arnoud B van den Berg
 ·  15 februari 2025  10:53, gewijzigd 15 februari 2025  10:58

hybrideverhaal van Peter en ruiverhaal van Magnus waren eye-openers voor mij & genoten van alle andere voordrachten en lezingen

Bert de Bruin

Bert de Bruin
 ·  16 februari 2025  09:54, gewijzigd 16 februari 2025  09:56

Na het zien van Magnus Hellström zijn fantastische  lezing kwam dit geval uit juli 77 op in mijn herinnering. Een ongeruide adult van Rottumerplaat

Eddy Nieuwstraten

Eddy Nieuwstraten
 ·  16 februari 2025  12:30

Gaaf Bert! Dit is het tweede geaccepteerde geval op de Nederlandse lijst. Dit geval past mooi in het beeld dat Magnus Hellström schetste tijdens de DB-dag. 

De eerste aanvaarde vogel van Nederland betrof een ringvangst eind oktober 1971 te Wassenaar. Deze vogel had als bijzonderheid dat hij een poot miste.

Anton Duijnhouwer

Anton Duijnhouwer
 ·  16 februari 2025  20:32

Dank aan Dutch Birding om de lezingen zo snel online te zetten. Ik heb ervan genoten. Door vakantie in het buitenland kon ik er niet bij zijn.

Jan Hein van Steenis

Jan Hein van Steenis
 ·  17 februari 2025  10:54

Naast de kwaliteit van de verhalen verdient ook de kwaliteit van de opnamen een loftuiting!

Lennart Verheuvel

Lennart Verheuvel
 ·  17 februari 2025  12:09

Dank voor de uitstekende kwaliteit van zowel bijdrages als opnamen inderdaad! Voor het blokkerlijstje van Wim mag ook de bergheggenmus overigens niet vergeten worden. Daar was immers een invasie voor nodig die we daarvoor nooit hadden meegemaakt en ook toen hadden we er maar eentje. 

Gebruikers van het forum gaan akkoord met de forumregels.

Feedback?