Dutch Birding

Dutch Birding ยท De Atlantic Odyssey zet voet aan land op South Georgia

Max Berlijn

Max Berlijn
 ·  9 april 2013  22:15, gewijzigd 9 april 2013  22:16

Wat ik me nu al een tijdje afvraag, zijn die platen van Marc nu van dit jaar of vorig jaar?
Marc Guyt

Marc Guyt
 ·  10 april 2013  08:35

Ha Max, foto's zijn van mijn Odyssey, al weer tijdje geleden. Het versturen van foto's vanaf de Plancius is niet toegestaan zo ver ik weet. Ruud gaf aan van de week: "Ik mag geen attachments meesturen, dus geen foto's." Toen ik ging was dit nog veel anders, toen hadden ze net internetverbinding en betaalde je volgens mij iets van 1,5 USD per regel (uit mijn hoofd). Nu kan iedere deelnemer eigen account aanmaken en iig tekst doorsturen. gr Marc
Remco Hofland

Remco Hofland
 ·  13 april 2013  15:08

De foto's bij de blog van de West Pacific Odyssey van Steve Howell dateren van ('mijn' West Pacific Odyssey in) 2011; in veel gevallen stond ik naast Steve toen de betreffende foto werd gemaakt (zo ook bij de Yellow Bandwing, die prachtige vliegende vis) en bijv. de Barred Honeyeater die hij fraai op de plaat heeft wees ik 'm aan:-) En ook die kale knar van die (bijzonder aardige) Zweedse fotograaf (zie eerste foto Kagu) hebben Teus, Pieter en ik regelmatig kunnen bewonderen...

Gebruikers van het forum gaan akkoord met de forumregels.

Feedback?